eXTReMe Tracker

Saturday, June 9, 2007

Meresinised silmad ja võrratud käed

Silmad ja käed on naise juures ühed seksikaimad osad. Silmadega on nii, et ühed kõige ilusamad silmad, millesse uppusin olid tume-tumesinised ja nii puhtad-selged nagu inimese silmad olla saavad. Nendes mängles sügav rõõm ja vaikseks sundiv alalhoidlikkus. Nende omanik oli tark tüdruk, kellest on saanud tark ja edukas naine ning see on ka kõik mis ma tean. Hoolimata kaugustest ja vastasuunalistest eluteedest aiman tema olemasolu aeg-ajalt vägagi teravalt. Ma isegi võrdlen ennast temaga, kuigi ei peaks, sest eeldused elamiseks on olnud totaalselt erinevad. Vahel tunnen end isegi kehvasti, kui mõtlen tema ratsionaalsele-sotsiaalsele elukorraldusele, mis vastandub minu irratsionaalsele-sihitule liikumisele elu paratamatus voolus. Aga need silmad on jäänud ja jäävad mulle alati meelde ja ma usun nendesse...
Käed - ma tean, mis mulle käte juures meeldib - saledus ja proportsionaalsus. Ei, mitte "klaverimängija" käed pikkade kondiste sõrmedega, vaid siledad graatsilised käed voolujooneliste sõrmedega. Mulle ei meeldi ka sellised "raamatupidajate-poepidajate" kandilised või päris ümarad käed, sest need lihtsalt on nurklikud-muhklikud-töntsakad ning peegeldavad minu jaoks ka naise nurgelist-kihitut iseloomu. Küünte pikkus ei oma ka enamasti tähtsust, kuid enamasti on kenade käte sõrmeküüned sellised pigem piklikud kui töntsid sõrmelõpetajad. Miks sellised käed? Ei tea, aga kui mõtlen, kuidas ma hoian ilusat kätt oma peos või suudlen kauneid sõrmi, siis see lihtsalt on kujuteldamatu nauding, mis annab aimu veelgi suuremast võimalikust naudingust, kui need käed mind puudutavad... Aga see on hoopis teine lugu :)

3 comments:

Mariliis said...

Mulle on mehe käed tohutult olulised. See on minu personaalne väike (suur?) kiiks. Mehe käe nahk peab olema samasugune nagu minu kätel, vat siis mulle mehe käed meeldivad. Ei tohi olla mingeid vinne ja punne, vaid peab olema sile nahk. Kahju, et ma enda käenahka praegu näidata ei saa, muidu sa teaks, mida mõtlen. Nahk peab olema samasugune, sest siis ma saan selle käe kaissu võtta ja tunda, et see kuulub minuga kokku, on mulle omane ja on nagu minu oma. Sellised veidrad mõtted käivad minu peast läbi seoses mehe kätega. Muid erilisi nõudeid mul pole, nahk on kõige tähtsam. Aga kui küünarvarrel ka mõni lihasetaoline moodustis on (mitte mingisugune suur lihas vaid lihtsalt lihas, mis näitab, et mehel on piisavalt jaksu näiteks mind sülle võtta), siis selle vastu mul ka midagi poleks.

See Kaob said...

Jah, nii need naised räägivad, et mehe käed on olulised. Samas ei pruugi liiga (kas nii saab üldse öelda?) hoolitsetud kätega mees ka erilist usaldust äratada. Aga mis puutub süllevõtmisse, siis sõltub see ka naisest ;) Eriti armas on kui, naine hüppab sülle ja põimib jalad ümber piha, aga seda on juhtunud seni ainult paaril korral.

Mariliis said...

Ei, maniküüri mees ei peaks tegema. It would sound kind of gayish. Mees ei pea ka käsi kreemitama või parafiinivanne võtma või muud taolist :) Nahk peab ainult meeldima mulle.